Exonerarea de Răspundere

Prestatorul nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut responsabil pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor lăsate spre curățare, dacă nu a fost informat prealabil despre valoarea și natura specială a acestora. De asemenea, Prestatorul nu este responsabil pentru eventualele pagube cauzate produselor ce urmează a fi curățate, în cazul în care acestea nu au fost specificate în mod clar și detaliat în momentul plasării comenzii.

Prestatorul depune toate eforturile necesare pentru a asigura curățarea eficientă și sigură a cărucioarelor și scaunelor auto. Totuși, nu poate fi tras la răspundere pentru efectele adverse cauzate de detergentii sau soluțiile utilizate, dacă Clientul nu a adus la cunoștința Prestatorului informații despre orice particularități sau reacții adverse posibile ale produselor de curățare utilizate.

Limita Responsabilității

În cazul în care se constată că serviciul prestat nu corespunde standardelor convenite sau că produsele au suferit daune, valoarea maximă a obligațiilor prestatorului față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare se limitează la valoarea sumelor încasate de la clientul respectiv. Clientul este responsabil să verifice toate informațiile furnizate și să asigure corectitudinea acestora în cadrul comenzii.

Garanția Serviciilor

Pentru serviciile de curățare prestate, Spălătoria De Cărucioare garantează conformitatea cu standardele de curățare prevăzute. Eventualele neconformități trebuie raportate în termen de 24 de ore de la finalizarea serviciului. În cazul unor reclamații legate de calitatea serviciului, Spălătoria De Cărucioare va analiza fiecare caz în parte și va lua măsuri de remediere, conform politicii interne și legislației aplicabile.